Страницы

Іноваційні форми роботи та технології

Сучасне життя і свідомість змушують нас визначати нову мету навчання та виховання дітей. Розвиток технологій інноваційної  особистості, здатної до життєтворчості та самореалізації у нових соціальних умовах, змушують мене повертатися до вирішення нових педагогічних завдань. І моє гасло «Щоб дістатися до джерела,треба пливти проти течії» є підтвердженням того, що робота з дітьми вимагає від нас кропіткої роботи. Бо дійсно, іноді, щоб добитися успіху, необхідно повернутись в минуле, згадати добре забуте старе.

На своїх уроках застосовую такі, найбільш вдалі, на мою думку, технології групової форми навчання як «Ситуація успіху», «Зняття страху», «Персональна винятковість».

«Ситуація успіху» – дозволяє створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, надає кожному вихованцю можливості  відчути  радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили. Треба завжди пам’ятати,що ситуація успіху, створена на уроці, може стати пусковим механізмом подальшого розвитку особистості.

«Зняття стресу» – дозволяє перебороти невпевненість у власних силах, допомагає вчитися на своїх помилках, знаходити інші шляхи вирішення проблем.

«Персональна винятковість» – дозволяє визначити важливість зусиль учня в його діяльності, яка здійснюється або може здійснитись. Змушує дитину вірити в те, що тільки він чи вона здатні на таке. Наприклад: «Тільки на тебе можна покластись…», «Тільки тобі можна доручити…».


У характері взаємовідносин з учнями простежується сутність моєї педагогічної діяльності. Створення атмосфери взаємодовіри між мною і дітьми та стиль спілкування на основі партнерства та захоплення спільною творчою діяльністю говорять про те, що я не навчаю, виховую чи розвиваю, а співпрацюю з ними і одночасно самовдосконалююсь. Саме таким чином можна досягти певної мети – формування особистості, здатної до самовдосконалення та прийняття ефективних рішень.

Немає коментарів:

Дописати коментар