Тема: «Свято до дня захисника Вітчизни»
Мета: Сприяти
розвитку фізичних якостей школярів: виховувати моральні, естетичні, етичні
якості та глибоке почуття патріотизму: сприяти створенню міцного класного колективу.
Учасники: хлопці 5 та 6 класів.
Хід
виховного заходу
1. Вступне слово
Ведуча 1. Сьогодні
ми зібралися, щоб відсвяткувати День захисника Вітчизни. Ми, вдячні нащадки,
хочемо схилити голови перед нашими батьками та дідами, які виявили високе почуття
патріотизму, національної гідності, мужність, жертовність та героїзм у боротьбі
за незалежність Батьківщини. Слава захисникам Батьківщини! Слава Україні!
Учасники: Героям Слава!
Ведуча 2. Головна мета заходу
– показ підготовки наших майбутніх захисників рідної землі. Адже всі вони
хочуть бути схожими на своїх батьків та дідусів. Тому, мабуть, немає жодного
хлопця, який би не мріяв стати мужнім, хоробрим, надійним захисником своєї
Батьківщини.
Ведуча 1. Та щоб стати надійним захисником
рідної землі, потрібно готуватися заздалегідь. Адже солдат має бути дужим,
спритним, кмітливим, мужнім, розумним, винахідливим: він повинен уміти
приготувати їжу у складних умовах, а за необхідності вправно господарювати. Ми
маємо впевнитися, що ви до цього готові, а тому влаштуємо вам випробування.
Ведуча 2. За
допомогою різноманітних конкурсів спробуємо це з’ясувати. А зараз слово нашим
майбутнім захисникам.
Команда 5 класу
Учні. Ти, моя країно,
Ширша за моря!
Як квітка прекрасна
Ти моя земля.
Учень 1. Над нею рідною сонечко сяє, ніби усміхнулася дівчинка
мала.
Учень 2 . Наді мною небо дивної краси, нам,
пташа маленьке, щастя принеси.
Учень 3. Я тебе, Вітчизно, ворогу не дам і за тебе, рідна, я життя віддам!
Команда 6 класу
Учні. Ну-мо, хлопці,
веселіше!
Познайомимося швидше!
Учень 1 .Хто з нас, друзі, найспритніший?
В кого руки найсильніші?
Учень 2. Будем бігати, стрибати.
Сестрі коси заплітати.
Учень 3. Борщ наваримо смачний
І покажемо, що ми – Неньки рідної
сини.
Учень 4. Землю будем боронити
Зможем вас ми захистити.
Учень 5. Бо ми вправні вояки –
Українські козаки.
2. Привітання команд.
Ведуча 1. Прошу
представити команди. Команда 5 класу. Учасники
«Геркулес».
Ведуча 2. Команда
6 класу. Учасники «Бійці фортуни».
Ведуча 1. Прошу
команди привітати одна одну! Команда 5класу.
5 клас: Команді «Бійці
фортуни», привіт!
Ведуча 2.Команда 6 класу.
6 клас: Команді «Геркулес»,
привіт!
(Члени команд тиснуть один одному
руки. Журі оцінює девіз, назви, артистизм команд за п’ятибальною шкалою)
3. Конкурси.
(Під час проведення конкурсів звучить
весела, бадьора музика)
Ведуча 1. Кожен
знає, що ранок починається з пробудження та одягання. Солдатам в армії
одягатися потрібно дуже швидко, щоб не порушити дисципліну. І зараз ми
побачимо, як наші хлопці вміють швидко вдягатися. Оголошується перший конкурс:
«Хто швидше одягнеться»
(Викликаються по одному учневі з
команди.У двох коробках лежать речі
цих учнів: черевики, зв’язані шнурками; штани та піджак навиворіт. Учні
підходять до своїх коробок і за сигналом ведучого, починають одягатися. Виграє
той, хто швидше і краще одягнеться, вклавшись в одну хвилину.
Обладнання: черевики на шнурках, штани, піджак,
коробка для одягу із написом класу, свисток, секундомір. Журі оцінює конкурс за 5 бальною системою.)
Ведуча 2. Мабуть, усі
знають, що солдати – надійні помічники своїх батьків і особливо мам. Мами часто
заклопотані домашніми справами. Отже перевіримо, як ви допомагаєте своїм
мамам доглядати менших сестричок та заплітати їм коси. Ваше вміння ви можете
виявити в конкурсі:
«Хто краще заплете косу»
В участі беруть всі гравці команди та одна дівчинка з групи підтримки.
Завдання конкурсу – заплести косу дівчинці. Дівчата сидять на стільцях з
розплетеним волоссям. За сигналом ведучого хлопці починають заплітати коси
дівчатам. Виграє та команда, учасник якої краще заплете косу за З хвилини.
Журі оцінює конкурс за 5 бальною системою.
Обладнання:2 гребінця, 2 стрічки, 2 стільця, свисток, секундомір.
Ведуча 1. Уявіть,
що вас, як десантників, висадили на безлюдному острові. Тут є багато різних
овочів та фруктів. І вам треба зварити борщ та компот. Отож покажіть, на що ви
здатні.
«Звари борщ». «Звари компот»
Участь беруть по 2 учні з команди: по одному на приготування борщу, ще по
одному – компоту.
На 4-х стільцях стоять каструлі з прикріпленими до них табличками з назвами
страв та набори овочів і фруктів у непрозорих пакетах. Учні підходять до своїх
стільців і за сигналом ведучого відкривають пакети та починають вибирати ті
овочі та фрукти, які потрібні для приготування страви.
Виграє та команда, гравці якої швидше та краще «Зварять страву» вклавшись у
дві хвилини.
Журі оцінює конкурс за 5 бальною системою.
Обладнання: 4 стільці, 4 каструлі, 4 таблички з
назвами страв, 4 набори овочів і фруктів, (змішані: буряк, капуста, картопля,
морква, помідор, баклажан, яблуко, груша, абрикос, слива, банан, смородина,
полуниці).
Ведуча 2. А зараз ми перевіримо, яка у вас
фізична підготовка. Наскільки ви дужі, швидкі, спритні, витривалі. Для цього
проведемо естафету.
«Хто краще стрибає на скакалці»
Участь беруть по два учасники з команди.
Кожному учаснику видається скакалка. За сигналом ведучого учасники
починають стрибати на місці. 4 асистенти рахують кількість стрибків. Виграє та
команда, учасники якої зробили більшу кількість стрибків разом протягом 30 секунд.
Журі оцінює конкурс за 5 бальною системою.
Обладнання: 2 скакалки, 2 асистенти, секундомір, свисток.
Ведуча 1. Ми
всі побачили, як дружно змагаються за перемогу дві команди, бо кожна з них
складає одне ціле. Найголовніші їхні організатори, звичайно, командири.
Вони, мабуть, найкмітливіші, найспритніші і наймужніші. Перевіримо це? Отже,
оголошується конкурс капітанів.
Конкурс капітанів «Відгадай загадку».
Запрошуються
капітани до ведучого. Вони по черзі виймають з капелюха по одній картці з
загадкою і загадують їх один одному. Далі кожен капітан виймає три картки.
Виграє той, хто відгадає більше загадок.
Обладнання: капелюх, 6 карток із загадками,
наприклад:
Ведуча 2.
1. Що станеться з
білою хусткою, якщо її занурити у Чорне море? (Вона стане мокрою).
2. На ґанку гралися 5
мишенят. Прибігла кішка і сіла на ґанку. Скільки тварин стало на ґанку? (Одна
кішка)
3. Із якого посуду
неможливо нічого з’їсти? (Із порожнього)
4. Андрійко зсипав
разом три купки піску, а потім висипав туди ще одну. Скільки стало купок? (Одна
велика купа)
5. На ставку плавало 7
качок. Три з них пірнули. Скільки качок залишилося на ставку? (7, бо 4 плавали
на воді, а 3 пірнули під воду)
6. Матуся розрізала
шоколадний батончик на три частини. Скільки розрізів їй довелося зробити? (Два
розрізи)
Журі оцінює конкурс
капітанів за 5 бальною шкалою.
Ведуча 1. Отже, ми з’ясували, наскільки кмітливі наші капітани. Тепер вони сміливо
можуть вести в бій свої команди. А зараз проводитиметься заключний етап наших
змагань, який виявить вашу кмітливість та мистецькі здібності.
«Збери защіпки»
Журі оцінює конкурс
за 5 бальною шкалою.
Викликаються по
одному учневі з команди.
Учасникам
зав’язують очі. На двох асистентах закріплюють по 10 защіпок. Учасників
підводять до асистентів (до кожного по одному) яким за сигналом ведучого
потрібно зняти всі защіпки. Виграє той, хто зніме більше защіпок протягом 2
хвилин.
Обладнання: 20 защіпок, секундомір, свисток.
Ведуча 2. Наступний
конкурс визначить ваші мистецькі здібності.
Конкурс «Художники»
Участь бере вся команда.
Є два аркуші ватману, на одному з них зображені коло й овал, на другому –
трикутник і прямокутник. За допомогою жеребкування визначається, якій команді
випадає який аркуш. Команди протягом 2 хвилин мають домалювати тварину за
власною фантазією. Перед тим командам дається 1 хвилина на роздуми: хто і що
малюватиме. Починають малювати за сигналом ведучого. Виграє та команда, яка
намалює свою тварину краще.
Журі оцінює конкурс
за 5 бальною шкалою.
Обладнання: два аркуші ватману із зображенням
вказаних геометричних фігур, маркери, свисток, секундомір.
Ведуча 1. Наступним конкурсом ми можемо виявити, як майбутні
захисники рідної землі цікавляться літературою.
«Склади прислів’я»
Участь беруть по два учасники з команди.
Учасники вибирають по одному конверту з картками, на яких написані слова з
відомих прислів’їв. Завдання для учасників – протягом 2 хвилин скласти
прислів’я з «розсипанок». Виграє та команда, учасники якої правильно склали
прислів’я.
Журі оцінює конкурс
за 5 бальною шкалою.
Обладнання: 4 конверти, картки з розрізаними
прислів’ями:
Від теплого слова і
лід розмерзає усе добре переймає, а зле уникай слово до слова і зложиться мова
не одежа красить людину, а добрі діла.
Ведуча 2. Заключний конкурс наших змагань виявить наскільки наші майбутні
захисники є мужніми. І свої здібності вони продемонструють нам у «Згинанні та
розгинанні рук в упорі лежачи».
Участь приймають учасники
всієї команди. По черзі вони будуть виконувати вправу і переможе та команда,
яка в підсумку виконає завдання з най більшою сумою «віджимань».
Журі оцінює конкурс
за сумою віджимань.
Обладнання: 1 асистент,
свисток.
7. Підсумок.
Заключне слово журі. Члени журі підбивають загальний підсумок та оголошують
переможців.
8. Нагородження учасників і переможців.













Немає коментарів:
Дописати коментар